ANNEX 4:
Graella d'observació per a complementar
durant l'avaluació inicial en el procés d'adaptació
Nom de l’infant:
|
Classe:
|
Curs:
|
Tutora:
|
Data:
|
|
Reaccions a
l'entrada a l'escola:
|
|
En relació a
l'espai i els materials:
|
|
Comportament amb el
familiar acompanyant:
|
|
Relació amb
l'educadora:
|
|
Comportament en
vers els companys:
|
|
En relació als
coneixements mostrats per l'infant:
|
|
Nivell d'adquisició
d'hàbits i rutines:
|
ANNEX 5:
Document
d'autoavaluació per a educadores durant l'avaluació inicial en el procés
d'adaptació
Nom de l’infant:
|
Classe:
|
Curs:
|
Tutora:
|
Data:
|
|
Actitud davant la
rebuda del infants:
|
|
En relació al
familiars acompanyants:
|
|
En front l'espai i
el materials:
|
|
En referència a la
implicació personal:
|
|
En vers la
transmissió de motivació als infants i familiars acompanyants:
|
|
En relació al
sentiment de protecció:
|
ANNEX 6:
Graella o
full de seguiment per complementar durant l'avaluació continua
Nom de l’infant:
|
Edat:
|
|||
Grup:
|
Activitat:
|
|||
Data:
|
||||
INDICADORS
|
GS
|
DV
|
GM
|
|
1. Durant
l'activitat l'infant es mostra integrat en el grup?
|
||||
2. Entra content a
l’escola?
|
||||
3. Interacciona amb
els companys?
|
||||
*GM: Gairebé mai DV: De vegades GS: Gairebé
sempre
ANNEX 7:
Informe individual
Llar d’infants:
|
Nom:
|
|
INFORME INDIVIDUAL
|
Curs:
|
|
Classe:
|
||
Aspectes referents a
l'adaptació, el comportament i l'actitud a la llar d'infants:
|
||
Aspectes referents a
l'alimentació:
|
||
Aspectes referents al descans:
|
||
Aspectes referents als hàbits
d'higiene:
|
||
Aspectes referents al canvi de
bolquers / control d'esfínters:
|
||
Descoberta d'un mateix i dels
altres:
|
||
Descoberta de l'entorn:
|
||
Comunicació i llenguatges:
|
||
Actitud davant dels racons i
materials de joc:
|
||
Nom i signatura de l'educadora
|
Data i segell del centre
|
|
|
|