Annexos 4, 5, 6 i 7


ANNEX 4:
Graella d'observació per a complementar durant l'avaluació inicial en el procés d'adaptació


Nom de l’infant:
Classe:
Curs:
Tutora:
Data:
Reaccions a l'entrada a l'escola:
En relació a l'espai i els materials:
Comportament amb el familiar acompanyant:
Relació amb l'educadora:
Comportament en vers els companys:
En relació als coneixements mostrats per l'infant:
Nivell d'adquisició d'hàbits i rutines:

 

ANNEX 5:
Document d'autoavaluació per a educadores durant l'avaluació inicial en el procés d'adaptació

Nom de l’infant:
Classe:
Curs:
Tutora:
Data:
Actitud davant la rebuda del infants:
En relació al familiars acompanyants:
En front l'espai i el materials:
En referència a la implicació personal:
En vers la transmissió de motivació als infants i familiars acompanyants:
En relació al sentiment de protecció:

 

ANNEX 6:
Graella o full de seguiment per complementar durant l'avaluació continua


Nom de l’infant:
Edat:
Grup:
Activitat:
Data:
INDICADORS
GS
DV
GM
1. Durant l'activitat l'infant es mostra integrat en el grup?
2. Entra content a l’escola?
3. Interacciona amb els companys?
*GM: Gairebé mai DV: De vegades GS: Gairebé sempre


ANNEX 7:
Informe individual

Llar d’infants:
Nom:
INFORME INDIVIDUAL
Curs:
Classe:
Aspectes referents a l'adaptació, el comportament i l'actitud a la llar d'infants:
 
Aspectes referents a l'alimentació:
 
Aspectes referents al descans:
 
Aspectes referents als hàbits d'higiene:
 
Aspectes referents al canvi de bolquers / control d'esfínters:
 
Descoberta d'un mateix i dels altres:
 
Descoberta de l'entorn:
 
Comunicació i llenguatges:
 
Actitud davant dels racons i materials de joc:
Nom i signatura de l'educadora
Data i segell del centre