Què cal ensenyar als infants perquè puguin assolir les capacitats plantejades?
Un cop resolt, formalitzarem la redacció d'aquests continguts interrelacionats entre ells per crear espais d'aprenentatge globalitzats.
Àrees d’aprenentatge
| | | |||||||||||||||||||||||
| | | | | | | | | | ||||||||||||||||
| | | | | | | | | | | |||||||||||||||
| | | | | | | | | | | | ||||||||||||||
Descoberta d’un mateix i dels altres
| |
Descoberta de l’entorn
| |
Comunicació i llenguatge
| |
Continguts transversals
| |||||||||||||||||||
| | | | | | | | | | ||||||||||||||||
| | | | | | ||||||||||||||||||||
|
Continguts conceptuals
| |
Treball de l’educació per a la salut
| | |||||||||||||||||||||
|
Continguts procedimentals
| |
Treball de l’educació per a la igualtat
| | |||||||||||||||||||||
|
Continguts actitudinals
| |
Treball de l’educació per al consum
| | |||||||||||||||||||||
| | | |
Treball de l’educació ambiental
| | ||||||||||||||||||||
| | |
Treball de l’educació moral i per a la pau
| | |||||||||||||||||||||
I si voleu ampliar la informació sobre els continguts de cicle podeu mirar el document memòria del nostre projecte.